fläskberg.

Tjooo breee!
Igår va jag i skolan och sen åkte jag och Viktor hem till han och tränade lite.......eller??????????
Hehhe.
Dagens goda gärning: Gav våra sittplatser till några gamla på bussen! *guldstjärna*
Hade alltså varken tid eller lust att blogga dååå.
Idag vare skola direkt klockan 8 imorse, haaaregud.
Idrott på en g.
KÖÖÖÖÖTTTTAAAAA.
Ah fast jag va jätteotaggad såatteeee...
Efter skolan hängde jag lite med Martiinaaaa och hennes Adam och övade lite lucialåtar.
NAJJJSSS.
Sen åkte jag hem och käka upp köket.
Brände mig på fingret, nu har jag asont.
Ikväääällllll vet jag inte vad som händer.
Alla vill va me mig så jag vet inte vem jag ska va me om ni fattar?
När man har typ 1000 fans e de svårt att välja liksom. Alla vill leka.
Jag har ju inte tid för alla 1000 liksom? :O

Funtar på en powernap iaf så man inte slocknar klockan 9 ikväll!
herrrrrpppppppppppp :)


Jag e så heeet, så het. Kan ingen svalka mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0