Den fula ankungen

Idag har jag:
* Sovit alldeles för länge
* Städat alldeles för mkt
* Pluggat alldeles för bra.
Vilken alldeles för lång, mkt, bra dag...eller?!
Duktig är jag iaf.

När man är mobbad som jag är, då sitter man hemma en lördagkväll och myser med mammsen och pappsen.
Ibland är det skönt att vara mobbad, för då slipper man tänka på hur mans er ut och man kan sitta i sina (ändå ganska väldigt fina rosa) mjukis och toffs mitt på huvudet och osminkat ansikte.
Det är extra skönt när ens coola storebror ska på halloween fest och jag ska stanna hemma för jag är ju mobbad.
Då blir man lycklig i kroppen!
Om det inte hade varit typ minusgrader hade jag gått ut och lagt mig på vägen lite, sånt är ju ganska skönt också.


Ni vet ju att jag är en nörd, det här en ju bara en vanlig lördagskväll i mitt liv!
Jag är den fula ankungen, det svarta fåret, det oranga äpplet. Ja, ni fattar.
Men jag gillar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0