Dag 8 – Ett ögonblick.

Alltså vadå...jag fattar inte? :O
Vad menar den som skrivit den här egentligen?
Jag tänker bara liksom typ:
"Kan du hjälpa mig"
"Ah, ett ögonblick"

Alltså...ett ögonblick är ju jättekort, hur ska man skriva om det?
Förresten om det är en jobbig person så är ett ögonblick aslänge, jag hatar att vänta.
Typ "jag är där om fem min". Sen en kvart senare är den där.
E det inte bara snällare att säga som de e då även om de e om länge? :O
Tycker jag iaf.

ASSÅ AAAAH!
På tal om öga, jag har typ haft nervryckningar i mitt ögnlock hela dagen!
Det syns inte man jag ba känner hur de rycker!
VARFÖR blir det så?!
Jätteobehagligt. Känner mig som ett cpmongo :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0