Dag 6 – Min dag.

Min dag assåååå.
Har haft en bajsdag ska ni veta.

Började med att klockan ringde vid 7, då kravlade jag mig upp för att sen rusha iväg till toan, häh.
Satt och morgon funderade lite och sen tvättade jag mig lite i ansiktet och sådär för att sen gå och sätta mig vid skrivbordet framför spegeln.
Håret stog åt alla håll, gjorde lite meningslösa försök till att fixa till med plattången men ack förgäves.
Slängde upp allting i en toffs och målade på mig lite mascara och ögonbrynspenna. (ska gå och färga ögonfransar+bryn tror jag så jag slipper hålla på)
Proppade i mig en macka med tomatochgurka och sen fick jag borsta tänderna i megafart för att sen springa tll bussen. Det är det värsta som finns, att springa till bussen.
Bussen var fem minuter för tidig om inte mer så när jag stog där fem min innan bussen skulle gå, helt själv, utan någon buss i sikte ens efter 10 min. Då förstod jag att den redan åkt. Då ville jag bara typ skrika lite på någon sl-gubbe. Men jag var ju som sagt ensam. Sen kom Christofer (ja, min första kärlek och kompissss :)). Sen kom hans töntiga kompis då va de inte lika kul längre.
Missade mitt tåg jag skulle ta så kom lite sent.
Klämdes i spärrarna när jag skulle från tåget till skolan.
Fick lyssna på två jobbiga tanter som pratade om böcker.
Fick lyssna på en annan jobbig tant som pratade om att man är värdelös och inte kommer någonstans om man inte är kreativ. Tack.
Sen fick jag ääta!!! MAAAAAAAAAAAAATTTT!!!!!!!!! :D:D:D
Ah eh de blev gulasch.
Jag åt makaroner med massa ketchup, jag älskar ketchup.
Sen skulle vi lyssna på en annan tjej, Anna Odell eller va hon hette.
Hon hade fejkat ett nånting på liljeholmsbron blablabla.
De va ganska kul.
Sen fick jag åka hem.
Kom hem, gjorde klart min rättskunskap (SKÖNT!, inge mer plugg på hela veckan).
Hade av min nagel, och fixade dom asfina igår, nu e de förstört.
Och nu sitter jag här och skriver :))))
Ska nog träna ikväll, spinning.
Jobbigt men bra.
Bränna lite, hehehe.
Sen ska jag ba relaxa hur mkt som helst för att sen gå och sova typ efter bolibompa! Astrött.
ps. idag hade jag en fuldag ds.

HERRÅÅÅÅ! :)


den va tyvärr inte från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0