Dag 3 – Mina föräldrar.

Tihihi.
Mina föräldrar är världens bästa.
Dom är snyggast, coolast och bäst :)))))
Min pappa är lång, vilket gör att jag också är lång.
Min mamma är söt, vilket gör att jag också är söt :)))))
Mamma har alltid varit nästan överdrivet snäll mot allt och alla, alla är lika mkt värda.
Så det har väll jag också ärvt ganska mkt av. Gillart :)
Min pappa har sjuk humor :) som jag :D
Pappa jobbar lite för mkt tycker jag, men några ggr i veckan går vi och tränar, det har blivit våran grej som vi gör tillsammans :)
Jag och mamma har fått bättre kontakt dom senaste åren och nu pratar vi om det mesta vilket är super!
Mammas och min hobby är att sitta och fika, haha. En kopp kaffe och en kaka och massa snack!
Vill inte berätta allt för mkt, men hihi.
Ah.
Dom är bäst<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0