Dag 2 – Min första kärlek.

Ojojoj, haha.
Ah men okej, min första kärlek alltså :)
Jag var pytteliten, tror det började när jag va 1-2 år. Haha.
Det var min granne, dagiskompis och ah bardomskopis :)
Christoffer.
Hih. Kommer inte ihåg så mkt av det eftersom jag va så liten, men mamma och pappa har berättat.
Vi var iaf jättekära, i flera år. Tills jag blev typ 4.
Vi skulle gifta oss och skaffa barn och hela grejjen :)
Gick tydligen runt och kramades och pussades lite, haha.
Mamma har berättat att när jag var liten ville jag verkligen inte flytta hemifrån, jag ville bo hemma med mamma och pappa hela livet. Så jag sa att jag och Christoffer skulle gifta oss och bo hemma hos mig med mamma och pappa.
Nu är vi bara kompisar, haha. Eller mer som syskon kanske.
Våra familjer brukar åka utomlands tillsammans och ja haha herregud vad vi kan tjaffsa!
Han kan vara riktigt irriterande ibland asså, tror att han har rätt ALLTID och kan verkligen inte ge sig.
Man blir galen!
Men han är snäll också :)

Kroatien10
 

Kroatien08


dom ännu äldre bilderna hittar jag inte just nu :O hah

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hahah awww va ggööllit :)

2010-11-19 @ 13:53:20
URL: http://mikaelajeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0