Dag 1 - Presentera mig själv

Hej jag heter Johanna.
.....
............
..
.
Eller ah, inte riktigt så kanske.
Men jag heter Johanna iaf, men det vet ni nog. Kallas oftast Johanna, när jag inte gör de är det typ: Johannis, Hanna, Johannapyttipanna eller bara liksom Coola tjejen.
Är 17 år (vet ni nog också kanske) och bor i den coola förorten Tumba. Som ligger i den ännu coolare kommunen Botkyrka. Som ligger pyttelite söder om Stockholm.
Men jag är svensk. Helt och hållet jättesvenne är jag. Det kan man inte tro när man hör "Botkyrka".
Jag bor med min familj som består av: Mamma, pappa, storebror och en kissekatt.

Jag går andra året på sjödalsgymnasiet i huddinge och blablabla. Ah de här låter fan helt jättelame.
Berättar om nått annat istället.

Jag har bara mobbade kompisar, eftersom jag är mobbad själv.
Min bästa kompis heter Caroline, hon är som jag fast ändå inte.
Mina kompisar i skolan är hela klassen. Och några till.
Vickan och jag är nog mest mobbade, det här är vi:


Sen har jag min kompis Jenny, det här är hon:

typ varje dag.

Jag älskar mat, det är gott och också det bästa som finns.
Jag älskar också musik, det är skönt och också det bästa som finns.
Jag älskar också att träna, det är jobbigt och också det bästa som finns.

Mina hobbys är att sova, äta, duscha, sjunga, skratta, mysa, träna, dansa, äta lite till och att muppa runt med mina vänner.
Min ohobby är att springa till bussen.

Min personlighet då. Jag är snäll, söt, fin, bra, cool, rolig, konstig, knäpp, klumpig, kul, glad, snygg, tuff, häftig, rar och bäst.
Det tycker alla. Får höra det ganska ofta liksom "guud Johanna vad du är snäll, söt, fin, bra, cool, rolig, konstig, knäpp, klumpig, kul, glad, snygg, tuff, häftig, rar och bäst!"

De va väll de mesta.
Ah.
Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0