<3

Jag vill ligga i dina armar och höra att allting kommer bli bra.
Jag saknar dig på alla sätt.
Jag saknar ditt skratt.
Jag saknar att ha dig sovande i min famn.
Jag saknar hur du verkligen lyssnade på saker jag berättade.
Jag saknar att sitta bredvid dig i framsätet med musik dunkande från högtalarna.
Hur du kunde titta på mig med beundran i blicken.
Och du såg ingen annan, bara mig.
Jag saknar tillochmed hur du ibland luktade cigarettrök.
Jag trodde att du skulle bli bra.
Att du skulle ta tag i ditt liv.
Jag trodde på dig.
Men nu finns du fan inte mer.


Kommentarer
Postat av: CARRO

vah? vem då vadå hur var när vad? :o TELL ME VAD DU MENARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! och fan dig om du tar bort denna kommentar nu och skiter i att svara som du brukar när jag kommenterar! (ah jag ser de faktiskt när den inte finns där fett ledsen jag blir då!)

herååååååååå pusssssssss

2010-11-14 @ 18:34:35
URL: http://carolinenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0