Johannas lördag:

Ska säga va jag har gjort idag, pallar inte berätta så de blir en punktlista! Sånt är kul.

* Kissekatten väckte mig innan klockan hade ringt.
* Jobbade, de va ganska kul, men jobbigt och ganska dött.
* Sötwille kom och hälsade på med sin vän, det var dagens höjdpunkt!
* Jag åkte hem till Leon och vässade lite pennor.
* Boxade även lite på han med hans boxningshandskar.
* Sen strök jag hans skjorta och lekte lite mini-mamma.
* Sen fick jag skjuts av hans kompis till pendeln.
* När jag kom hem åt jag tacos.
* Det gick inte så bra för jag hade ont i magen och mådde illa.
* Jag trodde de berodde på att jag typ bara käkat en cheese idag.
* Så var det inte, jag mår fortfarande dåligt.
* Jag hoppas att jag inte är magsjuk eller så.

* Nu ska jag bädda ner mig och kolla på Greys Anatomy!

 tyffing vår09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0