Här ska det stå en tjusig rubrik

tjo breeee
kom hem precis. nej lur inte alls precis, för typ 45 min sen.
på med musik på dirren ba.
sen ba på me mjukiskläder.
sen baaaa woouu ah ni fattar
spanskan gick som väntat, men jag är glad ändå just nu, precis just nu asså.
snart kanske jag är sur igen.
jag har varit sur hela dagen.
nej de va också lur.
men jag känner att just nu skulle jag vilja vara boxare eller så, få slå lite på nått. de skulle nog vara lösningen på mina problem.
får ta fram några fula kuddar kanske.
AJAAAAAAAAA
nu ska jag skriva rent en kriminologisak
fundera på om jag ska välja bort spanskan i tvåan också och om jag isf orkar med att läsa 300 poäng i trean.
TJOOOOOOOOOOOOOSAN I TROSAN<3

ps. nu blir jag lite ledsen att min cam inte vill fungera, jag som skulle bjussa på lite tjusiga bilder. ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0