Boktips

Vill bara tipsa alla om bra sommarböcker (A) jag är en sån där som läser galet mkt på sommaren och har min sommarfavoritförfattare; Katarina Von Bredow. Jag älskar alla hennes böcker och tycker dom är superduper att ligga i solen och läsa.

Här kommer några exempell på hennes böcker råå:
 "Som jag vill vara" - Den handlar om Jessica, 15 år, som går på en fest, blir full och ligger med Arvid. De skyddar sig inte, och Jessica blir gravid. Ska hon göra som omgivningen inklusive hennes Arvid förväntar sig - ta bort barnet, eller ska hon våga föda och behålla sitt barn.
 "Räcker det om jag älskar dig" - 19-åriga Fanny slits mellan pojkvännens lögner och sin mammas problem. När den unge manlige läraren Finn erbjuder henne sitt stöd ställs allt på sin spets.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0