c00l tj3j_93

TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jag har haft en fett bra dag med min bästa vän Emelie på stranden!
Träffade Tobias där och sen kom Robin, Adam, Jonte och några andra grabbar också. Trevlanstrevlans!
Emelie och jag badade galet många ggr, killarna var väldigt kaxiga i början och skulle putta i oss, men sen när dom väl hoppat i var dom snabbt upp igen, haha, kycklingar.
Vi fick ett ragg också, Emelie och jag. "Romeo". Haha mums! Han hade såna där sexiga badbrallor och kom tillome fram och hälsade! Sen var han tvungen att gå och passa sin dotter. Hahahah.
Galen dag på stranden alltså.

Nu kommer Emelie snart så ska vi möta upp Jonte, Adam och Robin så ska vi in och käka lite i stan och kolla fotboll! Ser fram emot en mysig kväll :)
Vi hörs väll imorn eller så då!
Peace! (H)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0