Sex on the beach

HERREGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD!!!!!!!!
Jag har gått runt och trott att jag åker till Kroatien på måndag nästa vecka (asså 19de) men nu fick jag reda på att vi åker tiiidigt på lördag (den 17de), vilket betyder att det bara är en vecka kvar!
Jag blev otroligt stressad nu för jag måste köpa flipflops och grejjer! Eller egentligen är det nog bara flipflops men ändå. Det blev väldigt tajjt kände jag.
Men imorn ska jag möta min fina coola kompis Marcus i stan innan jag ska jobba, så då kan jag dra med han till Stadium eller nått. Jag vet att han vill de :)
Sen efter jobbet blire feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest.

Juste, idag på stranden vare mysimys och kulikul.
Haha.
Jonte, Adam och Robin kom dit idag med ett tag, skojjj.
Emelie och jag hade lite vattenkrig och busade runt, hahahah. Vi kom fram till att man måste bli ganska road av att kolla på oss för vi e så sköna. Det var nog lite därför "Romeo" som vardär idag igen kollade så mkt på oss ;)
Sen gjorde han klassikern i duschen och Emelie och jag föll ihop på marken med ett litet skrik. Hahahah. Ska försöka hitta en bild på hur han gjorde, men ni vet, när dom liksom har lite halvlångt hår och ba drar fingrarna igenom de bakåt, asså ah. Ska leta efter nån bra bild på google åt er!



Ah men asså ni fattar grejjen! MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0