Mobboffer nr1

Jag ba: YES! Jag åker och badar med någon av mina tjejkompisar, va mysigt!
Ah eller hur.
Några är bortresta, några är med sina pojkvänner, några är för emo för att man ska kunna umgås med, och vissa bor bara för långt bort (ja nu syftar jag på min lilla Nathalie som är bäst i världen)
Men nu ska jag och pappa gå och bada tror jag. För min pappa är bäst. Och sen ska jag fika med min mamma, för hon är också bäst.
Och så har jag ju mina killkompisar. Men nu när de har varit fotbollsgrejja så har ju dom också varit lite off.
Och jag känner att jag behöver umgås med en tjej, det har blivit för mkt grabbar på sistonde.
Fyfan va mobbad jag är egentligen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0