HERRÅ SWEDEN

Tjena tjena tja!
Som sagt så har jag städat och grejjat och packat hela dagen, så jag hoppas jag har fått ner allting nu. Haha, alltid lika jobbigt med det där.
Har inte så stor lust att sitta här, ska försöka gå och sova snart också tror jag så jag får sova några timmar innan jag ska upp sen vid tre inatt :D
WUUUHUUUU!
Hann tillome träffa min Barrobus lite idag :) vi käkade masssssor med glass och hade de myys!
Ville väll mest ba säga adjökens och hare så braaaaaaaa.
Kommer nog inte leta mig till nått it-café, bara så ni vet.
See you in två veckor rååå!
hare
pöss<3

 söt som sockerrrrrrrrrrr
haha men jag e iaf galet nöjd med fransarna :D nu e dom svarta och inte vita som dom va innan, hähähä. Najs att slippa sminka sig juuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0