Från A till Ö

hej
Upptagen tjej 24/7 aaaaaaah.
Nej men igår så...pallade jag ingenting, jag låg hemma och solade bara.
Sen tog jag en fika med Carrot, sen sov vi här, trångt och varmt. Men himla mys.
Idag har jag jobbat, fick springa iväg och ställa mig i kylen ibland för de blir så jobbigt varmt, hähähäh. Smartass nr ett de e jag! Alice följde mitt exempel och vi stod där inne och fnissade tillsammans.
När jag kom hem slängde jag ba på mig min bikini så drog jag mamma och pappa till en sjö och grillade och så med våra vänner. Jag badade :D asskönt i vattnet vare.
Jättekul att träffa Micke igen också, får bli oftare!
På vägen hem började pappa cykla och sjunga som Hedvig, hahah har ni sett de där gamla barnprogrammet? Hon med långa näsan, haha. Min pappa är knäpp.
Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag hoppa i säng för imorn ska vi upp lite tidigt och åka till Mörkö och bada, asmys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0