15juli

Godmorgon snyggingar!
Vaknade iofs för typ en timme sen men iaf!
Sitter och kollar på Sunes Sommar :D bra skit!
Inga planer idag förutom att åka ner till centrum en snabbis för att färga ögonfransarna och gå på bibblan (A)
hihihi.
Tvättmaskinen har jag på i flera omgångar, massor att tvätta innan vi åker juu :D
För japp, lilla jag åker till Kroatien på lördag morgon, tiiidigt.
Och eftersom resten av familjen jobbar nu så får jag ta hand om tvätten.häh.
Fick värsta rycket och ba kom på att jag vill ha en undervattenskamera tills vi åker! Askul ju! Extra roligt när man måste spara dom pengarna man har kvar.
Bajs.
Men nu måste jag gå och gosa med min lilla bebis.
hejrå

 gammal bild men fortfarande cool :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0