10juli

heje
Igår var jag som sagt i stan med gullerumpan Marcus. Köpte mig ett par flipflop och chillerillade i en park. Sen kom hans kompis så chillerillade vi lite till och sen följde dom mig till jobbet.
EEEEEEEEEEEfter jobbet mötte jag Carrobarropyttipö och vi kekade innan vi drog iväg och partade natten lång! Eller ja, ungefär.
Sov några timmar sen ba upp och iväg till jobbet idag igen. Lite inte så kul.
Så ikväll blire mega chillmode on mig asså.
Mammsen och pappsen är hos några kompisar, brorsan sitter nere i källaren och geekar med Choffe, geeeeeeeeeks. Dom ska nog få lite godis av mig för jag är så snäll, jag köpte nappar ur sån där automat vid tåget inatt när vi skulle hem fr jag va FETT hungrig. Men dom va fett äckliga. Jag gillar inte riktigt såna, men de tänkte jag inte på då! Hähähähähä.
Jag ska nog iaf cykla iväg och handla lite choklad till söta lilla mig och sen ska jag ba ta hand om mig själv med fotbad, hårinpackning och ba aaaaaaaaaaah :D mys
så hej så länge :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0