When everybody knows

GAAHAMAHJUDBJDNIWF
Hej
ööööhhhhhh
Vi har precis haft gäster, familjen Tärnell, trevlanstrevlans.
Vi kollade på Sommaren Med Göran, och i den filmen finns en fett bra låt, som jag sen fick veta heter When Everybody Knows. MEEEEEEEEEN Jag hittar den inte någonstans, då blir man lite ledsen i ögat.
Idag har varit ganska stressig, mysig, najs, bra.
Jag har:
* Vaknat brevid Carro och Jessica
* Haft kuddkrig och lite brottningsmatch med Carro i bäddsoffan med massvis med kuddar och tre täcken (galet roligt ska jag säga er)
* Städat mitt rum helt jättemassamkt
* Bäddat rent i sängen (krypa ner i nybäddad säng is the shit)
* Duschat sjukt snabbt
* Sminkat mig och fixat håret på mindre än 10 min!(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
* Åkt hem till Carro coh hämtat grejjer, handlade lite på vägen också
* Haft gäster

Skooooj
Imorn blire staden, har fortfarande presentkort på Bik Bok och ska prova jeans som en galning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0