Visste du att...

Länge sen jag körde en "visste du att" så det är väll på tiden att jag gör det!


* ...jag har provat på ungefär alla aktiviteter som går, eller ja, väldans många iaf. Ska se om jag kommer ihåg allt; gymnastik (höll jag ju på med i några år), dans (höll jag på med väldans många år), scouter, orientering, fotboll, konståkning, drill/cheerlading, barngympa, ridning, 4h-gård (tog hand om djur), sång, kör. Sen har jag även haft andra aktiviteter på sommarlov; teater, konstskola, sång igen, dans igen.
Typ det tror jag, haha.

* ...när jag var liten var jag bombsäker på vad jag skulle bli när jag blev stor; popstjärna! Nu har jag ingen aning alls, och jag orkar inte ens tänka på det. Jag antar att den där lilla flickan finns kvar i mig och tänker att jag fortfarande ska bli "popstjärna" även fast jag vet att det inte kommer bli så.

* ...jag bär på en OTROLIGT stor hemlighet, som inte kan delas med någon annan bara för att den är så sjukt stor och hemlig. Det är en sån där hemlighet som man inte kan dela med någon hur mkt man än vill, för det är faktiskt jättejobbigt att bära på en så stor hemlighet, helt själv.
Nu blev ni nog allt lite nyfikna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0