Visste du att..



När jag var mindre och var i klädaffärer med mamma och Sebbe så sprang alltid jag och Sebbe runt och skakade hand med alla skyltdockor.
Jag var alltid jätterädd att armen skulle lossna så liksom rörde bara försiktigt på dockans hand, för de va ju så kul!
Men så när vi pratade om nått i skolan och jag berättade de här blev alla fett förvånade.
Jag trodde alla gjorde så när dom va små xD (A)



passande från tjuvlyssnat:

Nacka forum, Stockholm

En pappa ~30 och hans dotter ~5 går runt i en klädbutik. Dottern går och hälsar och tar i hand med alla skyltdockor i butiken och säger "goddag". Handen på en docka lossnar och pappan tittar på dottern.
Dottern: Det var inte jag.
Pappan: Jo, det var det nog och det var därför jag sa till dig att vara försiktig.
Dottern. Men det var inte jag!
Pappan: Nähä, men vilken tur det var att du stod där och tog emot handen precis när den ramlade av då.
Dottern står tyst och tittar på handen.


Kommentarer
Postat av: i d a-

Hahah fett söt xD

Händer i helgen tjejen?:)

Kram

2010-01-29 @ 14:15:10
URL: http://lifeoftomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0