upp, ner, hit och dit

Ni ska få ett litet snabbt sent inlägg såhära!
Skolan idag gick bra, slutade tidigare, fett najs.
Kom hem, pluggade galet.
Sen gick jag och bastade och körde hårinpackning och allt, sjukt mjukt blev håret sen asså, myyyys ggr tusen! Nästan lika mjukt som filurens, haha.
Lagade pannkaka till middag, mmmmums!
Sen gick jag faktiskt ner i källaren och körde lite crosstrainer! Fan va bra jag ääär!
Och va skönt det var!
Skit i att jag e lite förkyld (eller ganska mkt förkyld), nu kööööör viii!
Sen va jag fett rastlös, så jag har faktiskt städat bland mina kläder, är man bäst så är man.
Fint blev det, men vet inte hur länge det kommer hålla, hehehe.
Nu ska jag kolla igenom allt inför provet imorn en sista gång innan jag hoppar i säng, kanske läser lite naturkunskap i sängen också.
Man undrar lite vad som är med mig!
Haha men jag måste ju passa på att plugga nu när jag har humöret åt det hållet.
Hoppas ni haft en bra måndag!
pusspåer<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0