Torsdag + Nya jeans

Jag fattar NADA av den här nya designen eller va de e här på bloggen!?
SÅ FULT OCH KRÅNGLIGT!
Vad vill dom?!?!?!?!?!?
nu ska jag gå och duscha för jag e FETT kall.
Och så måste jag smsa Chrisöt och berätta en hemlis som bara han får veta!
Åhjuste, jag tappade mitt ena örhänge hos honom då blir man lite sadface.

Dagen:
Alla lektioner i skolan va typ normala, eller nej egentligen inte
* Spanska - Fatta INGENTING, jag och Ida bombade folk med sms och var allmänt busiga. Sabine fick rååådamp
* Matte - Jobbade galet bra för Sabine var fortförande lite argis på mig så jag hade ingen att prata med (A) förlåt Sabbeprutt!
* Lurre - Fil och flingor eftersom biffen smakade stall (ja stall som i hästar och rida och hö)
* Väääääärldens rast innan Idrotten - Busade med grabbsen och Ida i grabbarnas omklädningsrum ;) (mer får ni inte veta!)
* Idrott - Nu kan jag hjärt och lungräddning!! (Y) :D
* Drama - Roliga övningar och jag nästan kissade på mig av skratt.
Sen åkte jag ju in och handlade mina älskade jeans :D:D:D
Mina nya favvosar, LÄTT!




Där är dom :D nu hoppar jag in i duschen, puss!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Det är lugnt min lilla söta köttbulle :D <3

2010-01-28 @ 23:09:13
URL: http://sabelutt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0