tidsfördriv

ALLMÄNT...
Namn: Johanna
Piercingar: Nej, inte längre. Men snart i naveln igen!
Tatueringar: Ingen
Längd: ca 170 cm.
Skostorlek: 39
Hårfärg: blond.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, en mysig liten lägenhet i stan skulle inte vara helt fel!
Vilket shampoo använder du: Spelar väll ingen roll (A) men jag tar de som finns :D
Vilken parfym använder du: Jessica Simpson - Fancy (A) hih
Vad är du rädd för: Spindlar och mörker
Gillar du Berg-och-Dalbana: Älskar


SENASTE...

Film du hyrde: Hmm... de va typ...The proposal :P (stavning?)
Personen som smsade dig: Nattis
Personen du ringde: Carro
TV program du tittade på: 2 ½ men
Personen du tänkte på: Christian, haha bara för jag skrev till han precis (A)


FAVORIT...

Mat: Tacos
Låt: Jag har olika favvolåtar hela tiden
Sak att göra: Shoppa och mysaaa
Sport: Jag är ingen sporttjej (A)
Kläder: Klänning/tunika
Film: Har nog ingen :P
Bil: samma sak här (A) ingen biltjej


ANTAL...

Gånger du varit kär: iiinte många ggr, max två kanske
Gånger ditt hjärta brustit: haha de blir så ledsamt och sorgligt om jag ska ta upp det
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Haha aldrig, sämst.
Ärr du har på kroppen: de är inte sånt jag räknar


SENASTE...

Bok du läste: Tusen gånger starkare
Personen du fick mail av: Reeeeeeeeeeklam från hotmail
Personen du fick brev av: biblioteket, jag hade glömt lämna tillbaka en CD
Gången hela din familj åt middag tillsammans: nyss


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Sovit och lite till
Var det kul: Ja, skönt
Hur tidigt stiger du upp: beror på om de e helg eller vardag och hur länge jag e uppe på natten
Gillar du att slåss: nej :O bara om de e på skoj :P
Vad ska du göra ikväll: snacka med Christian :D

Är du seriös: Beror på tillfället :P
Vad är du allergisk mot: iiiiingenting :D
Var har du ont: ingenstans just nu :)
Använder du hårspray: Ibland omjag har lockat håret t.ex.
Kan du stå på händer: Ja :D
Favorit serie: satc och Greys :D


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Socker (A)
Gillar du ketchup: inte bara
Är du glad nu: ja :D
Var du glad igår: ja :D
Känner du någon som jobbar på sjukhus: nja, min kompis mamma gör de
Vad dansar du till: allting :)
Stockholm är: i mitt hjärta<3
Göteborg är: en stad jag aldrig varit i :'(
Kan du sjunga: ja :D
Mer värt än guld: Kärlek
Spaghetti eller makaroner: båda
Ett land jag helst vill besöka: alla
Väntar på: dig
Pålägg som gäller: skinka
Dagens dryck: must och mjölk :D inte tillsammans!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0