love is wicked

Tjena tjena tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jag kom precis hem från stan, har åkt skridskor i Kungsan med Carro!
Mysipysi ggr 1000000000
En knasig tant va typ galet bra på konståkning och gjorde värsta dansen, hahahahahahahaha. Vi dog.
En kille stajlade fett mkt, vi blev inte imponerade eftersom vi är så mkt bättre.
Och så va de massa småbarn som ramlade och var ivägen ÖVERLLAT.
Men annars vare great :D
Nu ska jag söka jobb, jag klarar mig inte på bara studiebidraget, det är way too little!
Carro hade gjort upp en budget osm visade hur mkt hon EGENTLIGEN behövde varje månad, ungefär 4000:-
Jag ska nog försöka göra en jag också!
Höhö.
På med lite musik och sen köööööööör jag!
t.ex den här:

 en gammal goding :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0