Lockar á la Johanna

Jag kunde inte träna, brorsan satt där och nörda tv-spel.
Sur man blir.
Det får bli senare, sålänge kan jag visa mina fina lockar jag fick till igår! :D





Hur gjorde jag?

1. Krama i mousse i nytvättat handdukstorkat hår.

2. Snurra upp i en knut bak på huvudet (om du har lite tjockare hår, snurra upp i två knutar på vardera sida om huvudet vid öronen).

3. Föna tills det nästan blivit torrt (eftersom det är i en knut blir det ju inte helt torrt).

4. Vänta ungefär 10 min och släpp sen ut knuten/knutarna.

5. Krama i lite mer mousse om du känner att det behövs, använd annars bara hårspray och spraya håret så att lockarna håller sig!

Klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0