knasigt

Imorn ska jag ta spruta, buhu ggr tusen!
Jag hatar spruor, jag blir rädd.
Typ nervös.
Carro följer me mig, fast än att hon har matte, hon blir akut bajsnödig säger hon, knasboll, hahaha.

CARRO; säger:
då har jag typ matte så det blir fett azyyyyyym
Johanna säger:
men du kanske kan smita
haha braa
CARRO; säger:
jag kan bara säga att jag måste på toa
JAG BLEV JÄTTEBAJSNÖDIG
Johanna säger:
HAHAHAHAHA i aaaslänge
CARRO; säger:
AHHHMAJGAAAAAD
HERRRÅÅÅÅÅÅÅ
Johanna säger:
HAHAHAHAHAHAHHAHAHA
CARRO; säger:
hhiihihiih
sen jag bah kommer tillbaka asmkt senare
bah: ååh vad skönt det va
Johanna säger:
ba: de kommer nog ta ett tag
HAHAHAHA
CARRO; säger:
nu känns det mkt bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0