knasiga tanter på vifft

Jag såg knasigaste saken idag på väg till skolan på tåget asså.
Trött som jag var damp jag ner på en plats mittemot en tant i 50-60 årsåldern.
Märkte inget speciellt.
Men sen när jag flyttade blicken från fönstret till henne fick jag en lätt chock asså!
Tanten var helt MÖRKbrun i hela ansiktet!
Inte på halsen, bara ansiktet. Hon hade tillome bruna fläckar på händerna för de hade färgat av sig från vad hon nu hade i ansiktet.
Jag typ dooog inombords! Jag kunde ju inte börja skratta eftersom hon satt precis mittemot mig och jag va själv.
Så jag satt där och försökte hålla minen, haha inte lätt ska jag säga er!!
så brun som tjejen på bilden är på kroppen var tanten i ansiktet, och tänk er då att hon va vit på resten av kroppen!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: CARRO

AHHAHAHAHAHAHHAHHA va fuuuuuult xd <33333333333333

2010-01-20 @ 23:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0