kärlek till er

Asså, jag gick upp liksom typ 3 idag, men jag är trött redan!
Sitter och håller på att somna :O
knaaaasigt
Borde väll hoppa i säng snart.
För imorn ställs klockan tidigt så jag somnar sen på kvällen, för på trsdag är det skola igen.
DÖDA MIG!
men jag saknar mina klasskamrater GRYMT mkt asså, speciellt min lilla solstråle Willlllllleeeeeeeeee. Haha.
Nej men jag saknar faktiskt alla. Tillome dom jobbiga.
Men aja.
Imorn ska jag kanse träffa Mickis, hoppashoppashoppas!
Saknar min lilla sötnos.
Saknar faktiskt många just nu, det är inte kul.
Och jag älskar min Matildis, för hon är bäästaaaa!!<3<3<3
gonattpåer


Kommentarer
Postat av: Matilda

Johanna är sötast i världen :) <333

2010-01-07 @ 17:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0