just so you know

Hallojsan!
Knasig hälsning men whaaaaaaaaaatever.
Torsdag är inte min dag. Jag gillar inte torsdagar.
Men iaf!
Var och tog sprutan, ont gjorde de! Men tanten var snäll, jag fick plåster och beröm, kände mig som 5år igen, och de va nog bra, jag tyckte lite synd om mig själv. Nu är armen fett öm för jag envisades om att spela handboll idag, även fast jag gnällde en del, och tänkte på annat, missade några passningar och så. Men sånt är livet! :D
Jag har lärt mig lite spanska och lite matte och lite handboll. Ingen engelska, för jag kan allt redan, höhöhö!
Men jag hade engelska.
Sen så åkte jag hem till filureniburen och tittade på Råttatoj (klaga inte på stavningen tack ;)) x2, alltså två ggr, det var nog inte riktigt meningen utan det bara blev så.
Så kom jag hem och käkade dinner, ris och larre (=lax)!
Imorgon är det fredag och det gillar vi AAAAAAAAAASMKT!
Då ska jag till um (=ungdomsmottagningen) och boka tiid.
Till vad får ni inte veta, det bara är så :)


Kommentarer
Postat av: VÄRLDENS BÄSTA VÄN

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHA råttatoj! HAHAHHAHAHAHHAHAHHA :)))))))))))))) <33333333333333333333333333333333

2010-01-14 @ 21:38:06
URL: http://carolinenylen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du var fan inte hemma hos mig!

2011-10-31 @ 13:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0