gnatt

Det är galet många inne på fejjan för att vara klockan halv 2.
Och nu verkar filuren ha somnat, man blir ju lite sadface.
Får se vad som händer imorn, ryktas om att det ska bli 20-25 minusgrader.
Då vill man ju bara stanna hemma.
Men barret lockade med en mysig fika i stan, så man kanske drar på sig alla kläder man äger och sticker iväg en sväng iaf.
Får seee! Känner att jag håller på att bli förkyld nu också, min näsa kittlas galet.

Nu kollade jag precis yr.no och där står det minsann att det "bara" ska bli 15 minus.
Hmmmmmmmm..
AJA!
Vi får se helt enkelt.
Nu ska jag nog tacka för idag och hoppa i säng.
pusspårumpan



ps. expressen säger 17 minus, desamma gäller aftonbladet (härmapor) och DN säger...9 minus :S:S:S johanna is förvirrad! ds.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vi hade 24 grader igår/inatt

2010-01-09 @ 16:14:30
URL: http://typnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0