galen helg

Uppdateringen har varit tummen ner.
Jag vet.
Men jag har haft fullt upp!
Nu ska jag berätta :D

Fredag:
Skolan, som vanligt. Efter skolan drog jag, Filippa, Matilda och Linda till ett café och fikade och pratade massamassa i några timmar.
Sen drog jag hem, packade om väskan och sen snabbt till kusinen och äta middag.
Åkte sen hem till Filippa och mös GAAAAAAAALET med Linda, Filippa och Matilda.

Lördag:
Somnade på morgonen vid 6, och vaknade sen igen vid 10 av att Linda drog mig i håret, med flit!
Filippa fixade värsta värstingfrukost och sen åkte Linda och Matilda hem.
Jag och Filippa la oss i hennes säng och pratade och kollade i skolkatalogen i några timmar innan hon bjöd på glass med chokladboll (faktiskt ganska gott!) och sen åkte jag hem.
När jag kom hem slängde jag mig i duschen och proppa i mig lite mat och sen åkte jag till Micke och partajade lite.
Galet med folk och ett tag hängde jag uppåner i Mickes armar, DET var läskigt.
Jag har även rört lite afrohår, det var coolt!

Men aja, nu e jag hemma iaf :D
Ska prata lite med C nu innan jag ska sova.
pöss<3

Kommentarer
Postat av: i d a-

Najs, på party antar jag :) skulle också ha dragit dit, men käkar så mycket mediciner just nu, och pojkarna vill alltid hälla i en massa dricka :P



Men det låter mys, jag har bara varit hemma, tagit det lugnt:) Ska iväg på bio snart.

kram

2010-01-31 @ 10:53:45
URL: http://lifeoftomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0