feletonen

Mobilen
Vad har du för bakgrund?

Ringsingnal?
Candee Jay - If I where you
Hur mycket batteri har du kvar?
84%
Vem ringde du senast?
Hem
Vem ringde dig senast?
Mamma
Hur många kontakter har du sammanlagt?
106 st
Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
 "jag vet att du också vill ;):D" från Chrisöt
Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Chris
Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
"Nej du blir glad för du vet egentligen vad jag menar ;)" från Chris igen
Vad står det i ditt 52:a mottagna sms?
det är hemligt (A)
Vad står det i ditt första utkast?
har inget
Och ditt 5:e utkast?
har inget
Har du några sparade medelanden?
ja
Har du något i utkorgen?
nej
Vad är rekord på snake på din mobil?
har inte snake :'(
Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Bp
Vad har du för kontakter som börjar på M?
Madde Nylén, Mamma, Maria Marräng, Markus Fredlund, Maxen, Michael Holmlund, Micke Forsell, Micke Ullén, Mikael W, Morbror, Mormor&Morfar,
Hur många sms har du skickat sammanlagt?
vet inte när jag senast nollställde, men sen dess äre iaf 6693 st.
Vad står det dina anteckningar?
Har inga
Har du privat nummer just nu?
nejppp

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ofta du inte har mig som kontakt på M? ;'(

2010-01-04 @ 22:33:30
Postat av: Mathilda

men jag då johanna?:o

2010-01-05 @ 15:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0