100101

Shalluballu!
Nytt år och nya äventyr.
Fast nu ska jag inte snacka om hur bra mitt 2010 kommer bli, för det gör precis ALLA. Man tröttnar.

Igår var craaaaaaaazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.
Mer får ni inte veta. Haha.
Fick mina nyårsPUSSAR iaf! Alltså inte bara en ;) bra gjort Johanna!
Fick för mig att jag skulle sluta äta helt också, men tror jag ska skita i de för jag är galet hungrig.
Haha.
Men jag har en del nyårslöften iaf!!
* Börja träna regelbundet
* Äta godis och annan skit på helgerna BARA
* Fortsätta att INTE bita på naglarna.
* Hitta min drömprins
* Bli rik


Nu ska jag gå och proppa i mig några mackor, sen drar jag nog hem till Barrisen och hämtar mina grejjer.
tjofräs<3






sitter och letar efter nån bild ja kan lägga upp galet länge. Men så kom jag på att äsch, jag bjuder på lite färska godmorgon bilder på en Johannis dagen efter med halvlockigt hår och pyjamasen på nerkrupen i sängen.
enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0