bedtajm

Filuren e upptagen med typ hockey på tv. Eller va de nu e för match ALLA kollar på.
Så inatt får jag sova skapligt! Om jag lyckas somna.
Hahaha, galet.
Men ska försöka iaf.
Så nu säger jag gonatt och hoppar ner i sängen!
puss och kram rolig dam<3

 Puh är nog min favorit

Andra citat:

"Den bästa platsen att gräva en mycket djup grop i vilken man vill fånga en Heffaklump, vore någonstans där en Heffaklump redan befinner sig, bara någon meter längre fram ungefär."

"Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det."

"Det är roligare att prata med någon som inte använder långa, svåra ord, utan korta, lätta ord, som: 'Vad sägs om lite lunch?'."

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0