2010s första skoldag

Första dagen i skolan avklarad!
Typ hej världens tröttaste.
Och hungrigaste!!!
Dör va hungrig ja är, gaaaalet.
Men mamma fixar mat, kyckling och ris. Typ perfect?!
Vi såg på en film idag på geografin om Östersjön och typ fiskar.
Jag ska ALDRIG mer äta fisk, fyfan va skabbigt det såg ut, ögonen utploppade och massa äckligt.
Fyy!
Aja, nu ska jag gå och skynda maten, sen kanske jag ska ta mig ett varmt bad, sköööönt!
Och måla naglarna, för nu är lösnaglarna borta.
Hihihi, får se vilken färg jag känner för dag!
Om det skulle vara enligt mitt humör skulle jag nog behöva ta olika färger på varje finger, och det slutade jag med när jag gick i sjuan.
TACK OCH HEEEEEEEEEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0