No matter what

Hemma igen
Hade det galet mysigt hos faster.
Fick träffa lilla hunden också :D Elvira, jättesöt!
Typ dog lite.
Fick även en ny lampa, astuff :D tihi.
Nu ska jag snart möta upp Filippen coh Jessica på bussen så ska vi åka och käka pizza 8D mums ggr tusen!
Sen blir det hem hit och bänka oss framför melodifestivalen med lite smarr (A) på helgen är det okej att vara fet.
Har faktiskt fått några förfrågningar om vad jag ska göra på alla <3ns dag, höhö.
Synd, jag firar inte alla fucking <3ns dag!

Jag känner mig fett rastlös och vet inte vad jag ska göra fram tills jag ska gå.
Kanske tar och läser lite (A) hihi, helt beroende. Asbra är den, jättehemsk, men bra. För er som har dåligt minne (klandrar ingen, jag är en av er) eller för er som bara inte visste så läser jag "14år till salu" av Caroline Engwall. Rekomenderar den gaaaaaaaaaaaaaaal1!!

Bara för de ska ni få en "visste ni att"!
SO LOOOONG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0