Nu blir det fredagsmyyys

Hej alla barn!
Igår blev det inget inlägg, orkade helt enkelt inte. Vi körde kickboxning på idrotten i skolan, jag och Matilda ägde ut ALLA :) haha helt död efter.
Drog till stan med Filippen och Tildisen sen också.
Idag i skolan har jag varit typ...trött. Haha.
Sen på matten fick jag jätteknäppa humöret! Kände mig irriterad och typ deppig. Ba pang liksom.
Men Linda krama och pussa lite på mig så de löste sig (A)
Efter skolan gick jag och Matilda och tittade på underkläder.
Jag känner stort behov. hihi.

Ikväll blir det myspys och slagg med Carro i hennes mormors lägenhet!
Asmys!
Men...eh ah vill och orkar inte skriva mer så ha de så braaa!
pössisen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0