knas i luvan

Vet ni en kul sak :D
Imorn är jag TYYYYYP ledig :D
Då ska jag faktiskt träna!
Först tänkte jag köra här hemma på crosstrainerna men så kom jag på att vi har byggjobbare där nere som typ river ut väggen lite för att typ ta bort fukt och grejjs.
KUUUUUUUL! Inte.
Så jag får åka till gymmet.
Vetni va jag kom på igen, tänk om jag går upp på morgonen och är sådär AAAAAAASTRÖTT! Så man bara typ inte ser utan bara typ släpar sig fram, så ba ska jag ner och duscha, så ba äre massa gubbar där nere! Och jag ba kommer där i typ inga kläder alls och ba: eeeeeeeeeeh....hej! *langa feta ruschen upp igen*
Nej.
Fy.
Blir att duscha på kvällen nu framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0