Jessica Alba? nej det är jag!

Hellubellubellu.
Haft en bättre dag idag.
Eller den börja sämst: 8:00 och matte.
Det bara går inte, man har inte vaknat dååååå
Sen kom Matildisen och pillade me mitt hår och kramades lite och då blev jag på bättre humör.
Sen gick de bara uppåt!
Fast sen när jag satt på tåget hem, vet ni va jag kom på då? Jag blev fett chockad, och fett ledsen!!!
Jag hade inte fått ett enda sms, på hela dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men så precis då fick jag ett sms av C, så de va ju bra :D
Så kommer man hem och lägger sig i soffan och tittar på massa braaaa, somnar nästan.
Lagar mat, käkar.
Nu ska jag dra ner rullgardinen, släcka alla lampor, sätta på massa bra hög musik och bara chilla gaaaaal1 och träna lite på golvet.
hejsvejs!

 
på bilden: Johanna Franzén (alltså jag).....på lur


ps. jag har en finne på kinden...PÅ KINDEN!!!...bara jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0