Woooooouoououou Barbra Streisand

Shaaaa
Nyduschad och härlig.
Gymmet gick väll okejjjjjj, heh, jag kom fram till att jag inte gillar att träna konditionen, för man måste röra sig så mkt.
Tja latmask!
Stel som en jefla pinne har jag blivit också, buhu.
Har inte så mkt tid till att skriva egentligen för jag måste fixa mig och sådär.
Ska ju iväg och kolla på Sara när hon hoppar runt och gör kullerbyttor och såntdär :)
Jo jag saknar nog gymnastiken lite alltså, kommer väll kännas när jag sitter där i publiken och ser alla andra hoppa runt men jaaaajaaa!
Jag e lite för feg, heh.
Lite godis, lite woouuuouou Barbra Streisand och lite smink och sådär blire nu.
Och mycket Bruno Mars, min favorit, min älskling, min kung!♥
Tjarååå

Dagens kommer upp sennn :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))


smarr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0