What hurts the most is not that you hurt me, it's that you do it without concern.

Känner mig som Lena PH i hennes låt "Det gör ont", skillnaden är bara att det inte går och det gör inte bara ont en stund på natten, det gör ont hela tiden.

Men ska försöka tänka bra tankar och drömma om nått mysigt.
Imorn är en kortisdag i skolan, ska försöka få ordning på det i matten som jag inte kan och sen draaaaaar jag!
Önskar att jag kunde säga att jag drar till Thailand, Grekland eller USA eller nått sånt, tillome mormor och morfar på landet i Småland är lockande. Men nej jag ska bara in till Sveriges huvudstan a.k.a stan a.k.a Stockholm.
Handla liiite, kolla present till min lilla kusin som inte är så liten längre (15år) men ändå alltid kommer va min lilla pluttisnutte sen ba sshhhhhhhwiiischhh hem.
Sen ba kötta iväg till gymmet och ba bränna bort fett tills jag bara e skelett och och sen ba hem igen och sova typ.
Ah.
gonatt.




Kommer ni ihåg i sommras när jag hade värsta sår för jag hade slagits för mkt.
Eller så hade jag bara simmat in i en poolkant, men iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0