Torsdag 11:44

Shuu bree bruushäään!
Idag ska jag till Skärholmen (därför jag övar lite på språket vetni).
För att komma dit måste jag åka genom Alby och Fittja och alla dom där farliga ställena. Inte okej när man är blond och sötinöti som mig, huhuhuhuhu!
Eller blond iaf.
Då dör man.
Ska iaf handla lite nödvändigheter och onödvändigheter.
Har städat typ hela morgonen, för jag är så jäkla bra.

Längtar efter vår för jag har så många såna kläder jag vill ha!
Typ ah tjena jeansjackan liksom, kom till mig kom till mig!
Ah astaggad är jag!

Näääääääääääh nu måste jag klä på mig nått varmt och hoppa i mina Shepherd-stövlar och ba svischa iväg till busseeeeen!

Herråherråherråherråherråherråherrå osv.



bjuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0