Mer jul, ge mig mer jul

SHAAAAAA!
God jul i efterskott på er sötingar!
Min jul firades hos kusinerna med hela tjocka släkten! Hur mysigt som helst.
Min släkt är ju ba för bäst :)
Ena kusinen bor i Barcelona och va hemma nu så de va skoj att träffa han och en annan kusin pluggar i Lund och va hemma nu så de va också skoj :))))
Och min mini-kusin va här från Malmö så de va OCKSÅ kul!
Han ska förövrigt hjälpa mig äta upp pepparkakshuset idag :) smarr!
Men ah jag har min släkt lite överallt så de e alltid kul när man får träffa dom igen :)
Min supercoola kusin fick massa biobiljetter så han sa att han skulle bjuda en tjej han gillar, sööööt! Min lilla pojke börjar bli stor! Riktig tjejmagnet alltså ;) hihi.
Nu ska vi snart åka iväg och byta lite grejjer och sådär (A) heh.
Annars fick jag typ allt jag önskat mig, superduper juuu :)))))
Ni får kanske veta vad sen råå.
Nu står dom och väntar på mig, hehehehe.
Hejråååå!!


Mormor och två av kusinerna på Skansen09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0