Like today was your last day

Tjena mittbena!
Helgen har varit ganska fullpackad med kul grejjer :)))
Så mkt som jag skrattat nu i helgen har jag inte gjort på flera veckor.
Thih.

I fredags efter skolan åkte jag och Mickis med Sara in till stan för hon skulle julhandla.
Kom hem ganska sent och käkade ba lite innan jag åkte hem till Daniel.
Sen kom Micke också och vi kollade Ica Age :D hihi, bättre filmer finns nog inte.
Varken jag eller Micke orkade åka hem så de blev lite pyjamasparty, heh.
Jag blev kvällens och nattens och morgonens mobboffer...men ah någon måste ju vara de också:O
Kolla lite Jönssonligan också, hur länge sen som helst man såg de, shit pommes asså.

Igår blev de chillerill i sängen och när jag kom hem sen åkte jag till gymmet och tränade, DUKTIG B-RUD!
Kom hem och städade, mindre kul.
Belönade mig själv med att ligga i soffan och kolla film, hih.
Sen blev de bio på kvällen, najssssss.
The Social Network, faktiskt ganska bra :))
Åkte hem och slocknade direkt sen, tih, trött som en gris va jag.

Idaaaaaaaaag. Har jag pyntat granen med mamma, hur fint som helst blev de!
Vi skulle åkt till min fasters butik meeeen de va ju snöstorm och på nyheterna varnade dom för att åka ut.
Så jag låg hemma och proppade i mig pepparkakor framförtvn, heh, så kan de gå.

Pappa har precis fixat min data sååå nu hoppas jag att den inte ska gå så segt.
Måste rensa ganska mkt bland mina bilder också har jag kommit på, hehhehehe.
Matteprov på tisdag. Kan jag nått? Knappast. Ska jag plugga? Njaaaa, inte nu iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0