Gave you all I had and you tossed it in the trash

Tjabalabala pooolarn!
Skola idag, hur segt som helst.
Sen pluggade jag och väntade på Mickis.
Sen åkte vi till stan och shoppade lite!
Jag handlade en kjol jag ska ha på jul och nyår, ni får inte se, hehehehehe.
Och träningsbrallor, äntligen.
Sen handlade jag och Mickis såndära örhänge med fjädrar, så fiint!
Fett smart att dela på ett par, man vill ju bara ha ena, hihi, SCHNYGGT!
Längtar tills jul och nyår nu.
Tihi.
Imorn blire kladdkaka med Mickis också, eftersom de e kladdkakans dag!
KÖTTAAAAAAAA!
Nu ska vi bli feta.
Fast ska nog spinna imorn också, fett duktig.
Min mamma är smart, och bra. Hon lyssnar, vet och förstår.
De e bra. När man är mobbad som jag så måste man ju ändå prata med någon vetni.
NUUUUU ska jag chilla och kolla på nyheterna, varje kväll!
Eller inte.
Men det är ju intressant, om forskning.
Kul.
Älskart.
Ah tjaaaaaaaaaaaaaaa

 fast svarttttttt!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0