Fråga till alla ni grabbar där ute

Idag var jag inne en sväng på Monki och kollade runt lite. Kunde inte låta bli att tjuvlyssna lite.
Det var två tjejer och två killar, tjejerna stod och kollade på en halvgenomskinlig tröja och så sa ena grabben "Alltså jag diggar inte halvgenomskinliga tröjor egentligen"
Tjejerna frågade såklart varför varpå den andra killen svarade "Men det är ju jobbigt, det ska vara allt eller inget liksom"

Är det så grabbar? Haha, tycker ni att det är jobbigt med halvgenomskinliga tröjor?
Är det som dom här grabbarna sa "allt eller inget" liksom? :)


Jeane Blush - Tindra Blouse
ah ni fattar grejjen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att genomskinliga tröjor är snygga, kanske lite opraktiskt nu på vintern men allt ellr inget tycke rinte jag iaf ;)

2010-12-20 @ 22:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0