Ere måndag eller?!??!

Idag försov jag mig.
Jag missade matten, kunde alltså inte fråga om det jag inte kan till provet.
SÅÅÅÅ...det får gå som det går helt enkelt.
Måste börja lägga bort telefonen längre bort från sängen för jag stä'nger av alarmet i sömnen.
Åkte iaf till skolan en snabbis för att få tillbaka min krönika jag skrev till svenskan. MVG! För jag är så jävla bäst. Därför. Och för att jag är en nörd också, ganska mkt därför också!
Åkte in till stan och shoppade lite.
*Ett pannband
*En t-shirt/klänning/tunika/grejjamojjs (vet inte riktigt va man ska säga, lång t-shirt kanske.)
*En lång stickat tröja, mmmmys!
*En korsett som jag ska ha under min kjol på jul och nyår :))))
Bilder kommer väll typ imorn när jag fotat allting, heh.
Juste sen kom mamma också, betalade lite, hehe.
Sen åkte vi hem och då blev det att dra direkt till gymmet, mitt nya hem.
Börjar bli fett stark, som Pippi snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0