Dedikerat till mig själv

(blev ju avis för att Daniel fick ett helt eget inlägg och inte jag)
NUUUUU e jag klar med plugg för idag.
Fast de blev jag för en timme sen typ, hähähähähähä.
Lyx javisst.
Nej fan.
Men jag kan ju ta och berätta att alla mina lektioner imorn är VAAAAALFRIIIAAAAA!
Så jag ska sitta hemma och mysa i mina myysiga sjukiskläder utan smink och bara vara så ful och äcklig jag bara kan och plugga lite grann.
Alltså bättre kan de inte bli.
Jag behöver lite ledigt, de va så länge sen (måndags och hela förra veckan är ju ingenting?!)
Hihihihihihi.
Jag älskar att retas.
Men nu ska jag äta lite efterlängtad choklad och kolla på Kenza coh Tyra show som jag missat typ tre avsnitt av, hih.
Så kan de gå så kan de gåå.
pusshejs lingonfejs




ps. jag är bäst ds.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

vrf e du ledig egentligen? :o

2010-12-09 @ 19:34:35
URL: http://mikaelajeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0