Dedikerat till Daniel Weiderstål

Tjotjatjena!
Jag har fått höra av min fina filur Daniel att jag är dålig på att skriva här på bloggen nu för tiden.
Min ursäkt var väll att jág inte hade något att skriva. Men nej, det accepterade han inte så jag tog på mig uppgiften att skriva lite, bara för han :)
Hhihihi.
(ser du att jag lyckades stava ditt namn rätt där uppe också? :D fuskade inte ens med att kolla på fejjan, jag är värd ett pris och du vet vad de är :D ska vi säga en minut? :D)
Nej men dedikerat till han iaf. Ni andra får också läsa om ni vill :)
Jag tänkte bara säga typ att jag slipper ladda ner hela Vänner-serien eftersom Danonino har hela :D
Så jag funtar på att bosätta mig hos han och glo på Vänner i några dagar...eller månader kanske.
Om man behöver kiss och ät pauser.
Och typ snöbollskrigspauser.
De kan ju ta ett tag.
Jaajaaa.
Egentligen måste jag faktiskt plugga lite.
Så det här får duga för nuuuu.
Jag kan försöka hinna uppdatera lite senare.
Lycka till på innebandymatchen nu fan grabben ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0